5 najboljših promocijskih kampanij v letu 2019
Kako narediti dobro promocijsko kampanijo, ki pritegne občinstvo, doseže veliko število ogledov in ljudje še dolgo časa o njej govorijo? To zagotovo ni lahka naloga. Poglejmo si nekaj najboljših primerov v letu 2019, ki so ljudi pritegnili s svojo inovativnostjo in drugačnostjo.
Mlečne pravljice
Medijska in oglaševalska agencija Futura DDB je v sodelovanju s produkcijsko hišo Super 16 za Spar Slovenija ustvarila promocijsko kampanijo Mlečne pravljice. Ugotavljali so, da Slovenci premalo beremo. Želeli so promovirati branje. Pri tej akciji je šlo za to, da je znan Slovenec Pižama skupaj s pomočjo ljudi na družbenih omrežjih ustvaril dve pravljici, ki ju je Spar objavil na posebni izdaji mleka v svojih trgovinah. Zgodba je dobila mednarodno pozornost medijev in influencerjev. Prodaja mleka je poskočila za 10%. Del zaslužka so donirali slovenskim šolskim knjižnicam, da bi branje bolj približali Slovencem.
Laško legende v živo
Pivovarna Laško Union je v sodelovanju z medijsko agencijo Media Publikum, oglaševalsko agencijo Luna \ TBWA in produkcijsko hišo Kinomotel ustvarilo kampanijo Laško legende v živo. Med svetovnim prvenstvom v košarki so med igro košarkarjev predvajali komentarje trenerja Saše Đorđevića in za tem zelo kratek oglas za Laško. Prodaja jim je poskočila za 19%.
Akeš piškotek sreče
Abanka je v sodelovanju z medijsko in oglaševalsko agencijo PHD Slovenija izvedla promocijsko kampanijo Akeš piškotek sreče. S ciljno kampanijo na mlade je s pomočjo 30 restavracij po Sloveniji razdelila Akeš piškotke sreče s pozitivno mislijo in listkom za nagradno igro, ki je potekala na spletni strani Abanke. Razdelili so 20 tisoč piškotkov. Njihova spletna stran je med nagradno igro poskočila za 356%. Ena oseba je v nagradni igri prejela nov Samsungov pametni telefon.
Transparentna omara
Legebitra je v sodelovanju z oglaševalsko agencijo Imago Bold izvedla promocijsko kampanijo Transparentna omara. Pri akciji je šlo za to, da so ob najbolj heteroseksualnem prazniku Valentinovo na javnih površinah izkazovali homoseksualno ljubezen. Na okna več slovenskih trgovin so brez predhodnega dogovora s prodajalci narisali srce in zraven zapisali, da je nalepko lahko odstraniti, stigme pa ne. Pri tem so dosegli 28% Ljubljančanov. 83% trgovin je pustilo nalepko gor čez celoten praznik. Ker je šlo za gverilsko akcijo, pri tem niso porabili nič sredstev za medijsko oglaševanje.
YouTube kanal Nekineki
Telekom Slovenije je v sodelovanju z medijsko agencijo Pristop Media in D’Agency, oglaševalsko agencijo Pristop Media in Renderspace in produkcijsko hišo Misc naredilo YouTube kanal Nekineki. To je spletni kanal brez reklam, saj je celotna vsebina kanala namenjena oglaševanju naročnika. Pri tem je vsebina pametno zapakirana v podobo dveh mladih najstnikov, ki predstavljata teme, namenjene mladim.
Če želite imeti ob svoji inovativni promocijski kampaniji tudi izvrsten video, nas kontaktirajte in z zadovoljstvom vam bomo pri tem pomagali.